TurkHoliGan.Net


 
AnasayfaGaleriSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 diL kanseri işte böyle birşey...

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
sivasss_1985
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 1579
Points : 952
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 22/05/08
Yaş : 33
Futbolcun : Mohammed Ali Kurtuluş

MesajKonu: Geri: diL kanseri işte böyle birşey...   Salı Mayıs 27, 2008 12:40 pm

ALLAH yardımcısı olsun,

Çok zor bir durum
Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.forumfener.org
fenerli456
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 143
Points : 0
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 26/05/08
Yaş : 25
Futbolcun : KeZm@N...

MesajKonu: Geri: diL kanseri işte böyle birşey...   Salı Mayıs 27, 2008 5:12 pm

bunu leynnn böleee allahımm yhaaaa senne büyüksün ezanda okunuyo arkadaşlar...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.forum1907.org
sdt_sdhn
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 14
Points : 0
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 27/05/08

MesajKonu: Geri: diL kanseri işte böyle birşey...   Çarş. Mayıs 28, 2008 8:42 am

Allah korusun yaa Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
fenerli456
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 143
Points : 0
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 26/05/08
Yaş : 25
Futbolcun : KeZm@N...

MesajKonu: Geri: diL kanseri işte böyle birşey...   Çarş. Mayıs 28, 2008 12:20 pm

yhaa iyide bu kız nasil nefes alcak nasil yemek yicek ilhinçç o dili kestirsin bnjeee nasil olsa bölede konusamıyo ölede konusamıcak..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.forum1907.org
sivass_1996
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 211
Points : 2
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 28/07/08
Yaş : 22

MesajKonu: Geri: diL kanseri işte böyle birşey...   Salı Tem. 29, 2008 12:28 pm

kusura bakmayın beyler ama silmek zorunda kaldım çok özür dilerim:(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
diL kanseri işte böyle birşey...
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TurkHoliGan.Net :: TURK HOLİGAN | CAFE HOLIGAN :: Garip Olaylar-Korkular (+15)-
Buraya geçin: